Pagina's

donderdag 13 mei 2010

Buit van de markt

Bij ons in de buurt is altijd op Hemelvaartsdag een grote brocante/curiosa/rommelmarkt. In het algemeen viel het tegen, maar ik heb toch enkele leuke dingen kunnen vinden.
Hoe vind je 't popje? Is het geen schatje. 't Ziet er niet uit maar dat kan veranderen, toch!? Ja en dan de zilveren lepeltjes, schaaltje en karafjes. Ik ben er helemaal blij mee. Ook heb ik een zwak voor kleedjes. Stapels liggen er in mijn kast maar deze móést ik erbij hebben. En vooral als ze maar € 0,50 kosten, dan kun je daar toch niet langsheen lopen...

















2 opmerkingen:

Jody zei

Hé dat is raar, ik heb het ook maar eens geprobeerd om met de muis te schuiven zoals je zei en nu kwam inderdaad de reactie tevoorschijn, ik snap ook niet zo heel goed hoe dat komt, maar in ieder geval ben ik blij dat ik kan reageren, want je maakt hele mooie dingen!
Fijn weekend, groetjes Jody.

Heleni zei

Oh Jody, ik kan je zeggen dat ik heel blij ben dat 't toch gelukt is. Ja, dat je moet schuiven vind ik ook vreemd maar volgens mij kan ik daar niets aan veranderen. Ik hoop dat anderen dat ook zullen merken.
Ik heb nog een vraagje (haha). Hoe krijg ik fotootjes aan de rechterkant? Je hoeft 't niet uit te zoeken hoor! Maar als je 't toevallig weet kan ik 't verder uitpluizen.

Bedankt Jody,
groet Heleni

Related Posts with Thumbnails