Pagina's

zaterdag 24 juli 2010

kast klaar





















Vandaag heb ik mijn servieskast schoon gemaakt en weer ingepakt. Zelf vind ik de kast heel mooi geworden in deze kleur.





















Dit is een heel oud melkstel nog van mijn moeder. De bekertjes zijn al regelmatig gelijmd. Het stel komt veel mooier uit nu de kast licht geverfd is.














































Dat witte stapeltje zijn heel oude linnen theedoeken met monogram. Er zitten zelfs stops in. (wat kapot was en gestopt is). Doen we tegenwoordig niet meer.
















Dit zijn kopjes van 't begin van ons huwelijk...
De kopjes links achter zijn van mijn ouders geweest...
















Alles mag weer gezien worden nu het er weer netjes en schoon uit ziet...



3 opmerkingen:

michelle zei

je kast is geweldig mooi geworden,ook de spulletjes erin vind ik heel mooi!

Les Miniatures de Béatrice zei

Absolument superbe et si raffiné!!!

Jody zei

Heleni, ik vind het heel mooi en ik ben weg van de kast-inrichting!
Prachtig dat melkstel en ook die gestopte theedoeken, geweldig!!!

Groetjes Jody.

Related Posts with Thumbnails