Pagina's

zondag 12 december 2010

...buitengebeuren Kerstmannenhuis...
















...wel een beetje vreemd, een geborduurd schilderij aan de buitenkant. Dit was één van de eerste miniborduurtjes die ik maakte, en had nog geen idee van verhoudingen. Ik vond 't zonde om weg te doen, dus dan maar aan de buitenkant ophangen...
















































ach...vergeten het vuurtje aan te steken...
































































Zo, dit zijn de foto's van mijn Kerstmannenhuis. Ik hoop dat jullie genoten hebben en misschien zelfs inspiratie hebben opgedaan...

11 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een gezellig sfeertje, ook aan de buitenkant!!! Ik ben zo in de kerststemming gekomen door al die mooie foto's van jou en anderen...mrogen ga ik ook wat kersterigs maken in het mini!! Nu alleen nog even bedenken wat LOL

Ascension zei

Me encanta tu casita engalonada para recibir la Navidad, te ha quedado maravillosa.
besitos ascension

Mary zei

Ik hou echt van je kersttafereel, Heleni. Het is vol tederheid en zeer georganiseerd. De buitenkant box is origineel. Gefeliciteerd. Ik schrijf met vertaler, ik hoop dat de vertaling goed is. Groeten en Merry Christmas.

miniacollection zei

The outside is as beautiful as the inside. I love the sampler.
Geneviève

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Wat is het sfeervol Heleni, buiten is het net zo gezellig als binnen.

Michelle zei

Gezellig en zo'n mooie foto's!!

Virginia isabel zei

Una preciosidad como has presentado la casa para la navidad.
Besujis!!!

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Geweldig je kerstmannenhuis...en of we inspiratie hebben opgedaan..dank!

Ik wil jou en je familie een fijne Kerstdagen wensen en een goed, gezond en creatief 2011!

Alle liefs en goeds,
Marijke

*Maristella* zei

Hi Heleny...le tue casette sono davvero deliziose e molto accoglienti, mi piacerebbe abitarci!! Un caro saluto, e buon lavoro, *Maristella*.

Nancy zei

Wat een prachtig Kersthuis, zowel binnen als buiten, er is zoveel te zien, prachtige details! Ik krijg er kriebels van want ik heb ook kerstspulletjes verzameld maar mijn huis was niet op tijd klaar, dus volgend jaar maar.
Heerlijk om bij anderen te kunnen meegenieten van de miniatuurkerst!
Gr. Nancy

Pepi zei

Preciosa la decoración de tu casita, me ha encantado,felicidades.

Related Posts with Thumbnails